Kliknij lubię Trenuj i Ucz

poniedziałek, 11 stycznia 2010

KIlka słów o mnie i moim treningu

Witam was
Trening jest moją pasją i stylem życia !! Trenuję od 10 lat głównie Breakdance ale sporo trenowałem też parkour i trochę akrobatyki . Skończyłem też szkolę kaskaderską . Wkładam całe serce w to co robię i moim celem jest być tak dobrym jak tylko dam radę .

MOJA WIZYTÓWKA HEHE




Założyłem tą stronę po to by podzielić się z wami swoją wiedzą ale i po to żebyście wy podzielili się ze mną i z innymi wasza wiedzą . Współpracuję amerykańską firmą produkującą suplementy i znam zasady nowoczesnego efektywnego treningu , opowiem wam o diecie i suplementacji oraz jak osiągnąć zamierzone rezultaty . Umieściłem na tej stronie również wszystkie nasze filmy jak również postaram się umieścić filmy które według mnie najlepiej pokazują jak uczyć się pewnych rzeczy .
Odpowiem wam na wszystkie pytania o ile będę oczywiście znał odpowiedź.
Ciągle pracuję nad tą stroną i piszę nowe tematy nagrywam także nowe materiały wideo .

Zacząłem współprace Z TREC NUTRITION by zwiększyć swoją wiedzę a także po to by wsparcie ich suplementami pomogło mi osiągnąć jak najwyższą formę

Chcecie wiedzieć jak trenować żeby osiągnąć jak najlepsze rezultaty ?
Opowiem wam wszystko co wiem z własnego wieloletniego doświadczenia jak również przekażę wam wiedzę którą zdobyłem poznając wielu wspaniałych ludzi dla których trening jest życiem . Wiele nauczyła mnie również współpraca z Trec Nutrition (Amerykańska Firma która od dziesięcioleci prowadzi badania nad metodami treningu , dietą i suplementacją )
Obecnie chodzę do szkoły kaskaderskiej i również tam dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy
Ten blog stworzyłem po to by zebrać całą tą wiedzę i przenieść do treningowego, ulicznego podziemia zasady treningowe na których opiera się zawodowy sport


Kiedyś jak byłem w Anglii poznałem Dawida Gelera to nasz rodak który wyjechał do Irlandii i zdobył tam mistrzostwo kraju w kulturystyce , oczywiście musiałem się go co nieco wypytać o metody treningu i szczególnie w pamięci utkwiło mi jego stwierdzenie odnośnie takiej hierarchii że najważniejsza jest dieta , później trening i na trzecim miejscu suplementacja . Oczywiście miał rację ale odnośnie swojej dyscypliny jaką jest kulturystyka bo w naszym treningu najważniejszy nie jest wygląd ciała ale to co to ciało potrafi jaką ma siłę i jak szybko się męczy , jak jest rozciągnięte i elastyczne oraz jak jest twarde . Dlatego dla nas (oczywiście jeśli nie szkodzisz cobie jedzeniem ) hierarchia jest taka
1. Trening
2. Dieta
3 .Suplementacja
Zachęcam was do przeczytania wszystkiego co wiem o tych trzech bardzo istotnych sprawach



/> NA ZDJĘCIU MIRCO CROCOP


Główną częścią mojego codziennego treningu jest trening breaka na sali . W dniach od poniedziałku do piątku zajmuje mi to zależnie od poziomu mocy 3-4 godziny . Trening na sali wygląda tak że najpierw rozgrzewka i top rocki oraz foot-worki ( kroki taneczne działają na ciało podobnie jak bieganie zwłaszcza że break jest dynamiczny ) później przechodzę do treningu elementów siłowych i akrobatycznych , break jest tak obszerny że codziennie możesz trenować inne elementy i ja tak właśnie robię starając się w ciągu tygodnia równomiernie obciążać wszystkie mięśnie. Oczywiście w trakcie treningu jak tylko się spocę zaczynam się rozciągać i robię to pomiędzy jednym a następnym dużym wysiłkiem powiedzmy w przerwie na złapanie oddechu . Break jest wspaniały jeśli chodzi o przygotowanie ciała pod względem wytrzymałościowo siłowym poza tym go kocham więc jemu poświęcam najwięcej uwagi .

Ale mój trening dzieli się na przed i po południowy , po południowy jest cięższy i dłuższy i zawsze jest to break . Przedpołudniowy poza obowiązkowymi elementami takimi jak brzuszki , pompki i podstawowe ćwiczenia jest zależny od pogody i od tego co uznam w danym czasie za najbardziej mi potrzebne , zwykle jest to Parkour bo jest równie dobry jak break pod względem zaangażowania wszystkich mięśni i co najważniejsze pozwala się wybiegać i wyskakać na świeżym powietrzu a to jest bardzo ważne bo dotlenia ciało . Lubię czasem pokopać i pozderzać w worek bo nie dość że umiejętność uderzania pięścią i kopania przydaje się w niektórych sytuacjach to porusza niektóre mięśnie w inny sposób niż break i parkour i jest to korzystne dla ciała . Pamiętaj im bardziej różnorodne ćwiczenia tym lepszy rozwój.

Nie robię tak ze codziennie muszę przebiec tyle i tyle czy zrobić tyle czy tyle serii pompek podciągnięć itp. Mam już trochę doświadczenia w trenowaniu i staram się zrobić tak żeby w ciągu tygodnia ruszyć wszystkie mięśnie i nie dopuszczam do takiej sytuacji że kładę się spać nie zmęczony , muszę codziennie dać z siebie wszystko i często wieczorem wychodzę biegać lub chodziarz przejść się godzinę tak aby położyć się wiedząc że wykorzystałem całą siłę którą dostałem od Boga danego dnia.

Obecnie w piątki robię lżejszy trening bo w soboty chodzę do szkoły kaskaderskiej i mam tam 2 godziny Aikido , 2 Szermierki , 2 akrobatyki , 2 Combat Kalaki plus dojazdy więc w piątek się oszczędzam .

Bardzo ważna zasada jeden dzień w tygodniu odpoczywam i jest to niedziela .

Kto ile trenuje najlepiej widać po dłoniach to moje rączki szkoda że nie mogę reklamować kremów do rąk ;)

11 komentarzy:

  1. słuchajcie ja mam 14 lat i potrafię salto w przód czy wiek 14 lat to już nie za późno na treningi typu salto w tył break dance itd

    OdpowiedzUsuń
  2. nie;x sam mam 13 lat, ucze się parkoura od 2-3 lat "i teraz wlasnie mam zamiar nauczyc sie salta" ale pierw pocwicze nad wodą :), milego treningu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mam 13 lat i umiem front flipa side flipa i fiflaka do tyłu, teraz powoli ucze sie salta z ciekawymi rezultatami xD
    pozdro i milego trenowania

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam 11 lat i umiem salto w tył i w przud ;d mam sposób na taki trning fak mieszkam na wsi i to jest + bo mam stodołe pełną siana i na sianie sie wszystkiego nauczyłem

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam 14 lat, waże 70 kg i nie wiem czy mam jakies szanse, bardzo chcialbym umiec to co wy, jestem poprostu troche puszysty, lecz od dzis przechodze na diete, za tydzien zobaczymy rezultaty ;D trzymajcie za mnie kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie-Co warto zjeść po treningu siłowym(wieczorem)?
    z góry thx.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko mam 14 lat i jeszcze nie umiem za bardzo nic i czy to nie jest troche zapoźno ?!!? ;* <33

    OdpowiedzUsuń
  8. ludzie porombało was? Macie po 14 lat jeszcze całe życie przed wami a wy gadacie czy nie jest zapużno lepiej byc starszym i miec rozum niż byc dzieckie m które zabiera się za trening bez rozgrzewki co się kończy upadkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam 14 lat, tak jak WIĘKSZOŚĆ KTÓRA ZACZYNA PRZYGODĘ Z AKROBATYKĄ/BREAKIEM. Ludzie, 14 lat akurat pasuje, nie na zbyt mocne treningi ale to jest doskonały okres na same podstawy. Według mnie, wiek 15/16 lat jest odpowiedni do nauki parkoura,akrobatyki(akrobatyki, ale tej wysokopoziomowej). Pozdrawiam.
    PS, Jak coś, piszcie dadas96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam lat 12 i nooo nie jestem chudy.Gdy rok temu zacząłem się uczyć to kumple mówili żebym schudł.Ostatnio pokazałem na dysce co umiem (windmill,backspin,sixstep,threestep i wiele innych).Kolegom szczęki opadły ,a dziewczyny szał.Więc naprawdę warto.Niezależnie od postury ,umiejętności i wieku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka mam 15 lat ważę 64 kg i mam 181 cm wzrostu i jestem po operacji i odrazu jak bede mógł sie wysilać chciałbym zacząć uuczyć sie breaka
    i teraz takie pytanko : czy zacząć uczyć sie od razu breaka czy ćwiczyć mięsnie , parkour .... ??

    OdpowiedzUsuń